• fi
    • et
    • en
    • da
    • no
    • sv

Tilauskeskus yritysasiakkaille – Erplyn ja Lumavin yhteinen projekti.

Meiltä on kysytty paljon Erplyn kanssa työstämistämme ratkaisuista. Meillä on ilo esitellä yksi niistä: Yritysasiakkaille tarkoitettu tilauskeskus, jossa voit lisätä yritysasiakkaidesi konversioita ja säästää myyjien aikaa ottamalla käyttöön erittäin kustannustehokkaan teknisen ratkaisun.

Miten se auttaa yrittäjää?

Yritysasiakkaiden tilaukset ovat suurempia ja eroavat merkittävästi yksityisasiakkaille rakennetuista ratkaisuista. Liiketoiminnan erityisluonteesta riippuen kauppaa käydään sähköpostitse, puhelimitse ja jopa tekstiviestillä. Seuraavassa on joitakin esimerkkejä asiakkaiden pyynnöistä:

”Lähettäkää samat tavarat kuin viime kerralla.”
”Onko teillä X tuotetta varastossa? Jos ei, lähetä meille Y, mutta puolet vähemmän.”
”Onko teillä Z tuotetta varastossa? Minkä hinnan tarjoatte?”

Myyjälle tämä tarkoittaa tietojen työlästä uudelleen kirjoittamista ja ylimääräistä aikaa virheiden selvittämiseen ja korjaamiseen. Aikaa, jonka myyjä voisi käyttää asiakkaan tarpeiden selvittämiseen ja/tai lisämyyntiin. Asiakkaalla ei ole hyvää yleiskuvaa tehdyistä tilauksista, ja hänen on tehtävä lisätiedusteluja tilanteen selvittämiseksi.

Tärkeintä on, että asiakas ei voi tehdä tilausta haluamanaan ajankohtana. On yritysasiakkaita, joiden liiketoiminnan erityispiirteet edellyttävät, että heidän on tilattava työajan ulkopuolella, ja myös myyjät saattavat olla eri syistä poissa. Tilauskeskus ei lepää, ei ole sairas tai vaihda työpaikkaa.

Mitä tämä ratkaisu tekee?

Olemme rakentaneet sähköisen kaupankäynnin ympäristöjä yritysasiakkaille yli 10 vuoden ajan, ja tunnemme asiakkaidemme tarinat sekä heidän tekniset valmiutensa. Voit lukea lisää B2B-kokemuksestamme tästä blogikirjoituksesta ja Klickin tapaustutkimuksesta.

Uuden yritysasiakkaan Order Center -ratkaisu on rakennettu MLP-periaatteella (Minimum Lovable Product), ja se sisältää:

  • Yritysasiakas voi kirjautua sisään ja nähdä yritysohjelmistossa hänelle osoitetun valikoiman sekä henkilökohtaiset tai ryhmähinnat.
  • Varastot otetaan huomioon, kun tuotteita näytetään ja tilataan, ja varastot voidaan asettaa liiketoimintaohjelmistossa.
  • On mahdollista nähdä tehdyt tilaukset ja pitää useita tilauksia auki samanaikaisesti. Yksinkertainen tilauslomake, joka menee suoraan yritysohjelmistoon tilauksena, laskuna tai muuna.
  • Intuitiivinen käyttöliittymä, joka on myös mobiiliystävällinen. Hosting sisältyy.
  • …muut erityisratkaisut

Uskomme, että se on ratkaisu, jolla on markkinoiden korkein ROI (Return of Investment) ja lyhin TTM (Time to Market). Lue alta, miten varmistamme tämän ja miten ratkaisemme sen teknisesti.

Tekninen ratkaisu

Erplyllä on mielestämme hyvä API, joka mahdollistaa joustavien ratkaisujen luomisen liiketoimintaprosessien parantamiseksi, ja se on myös halvempi integroida Magentoon, koska siihen on olemassa yhteensopiva vakiomoduuli (katso tästä).

Tekninen perusratkaisu. Erply on investoinut GoErp-kerrokseen, jonka avulla voimme rakentaa ratkaisuja kerroksena suoraan Erplyn liiketoimintaohjelmiston päälle. Maallikon sanoin – rajapintakustannukset poistuvat tietoja näytettäessä, mikä vähentää kaikenlaisten ongelmien määrää.

Laitoimme Erplyn kanssa päämme yhteen ja loimme yritysten tilausratkaisun, johon pienillä ja keskisuurilla yrityksillä on varaa. Prosessi oli jännittävä molemmille tiimeille, sillä pystyimme keskustelemaan avoimesti kokemuksistamme eri näkökulmista – siitä, miten uusi ympäristö olisi mukava käyttää sekä asiakkaiden että työntekijöiden kannalta.

Ratkaisussa on tietysti rajoituksia, mutta kuten olemme sanoneet, olemme suunnitelleet ensimmäiset kehityskohteet siten, että niistä on eniten hyötyä asiakkaillemme. Jos olet kiinnostunut ja haluaisit saada demon, ota meihin yhteyttä täällä.

 

Klikkaa tästä lukeaksesi minitapaustutkimuksen, jossa loimme liiketoiminnallisen verkkokauppaympäristön ANNA KARIN KARLSSONille, ruotsalaiselle tuotemerkille, joka myy ylellisiä silmälaseja maailmanlaajuisesti.

Jaa: LinkedIn facebook
Cookie Consent EN Google Consent Mode v2 ja Cookie Consent Module Magento 2:lle
Kun GDPR otettiin käyttöön vuonna 2018, loimme sitä varten teknisen ratkaisun Magento-verkkokauppoja varten. Kahden...
Lue lisää 26. maaliskuun 2024
Gardenhouse24 Menestyksekäs sähköinen liiketoiminta Gardenhouse24: kymmenen maata kolmessa vuodessa
Viejäksi ryhtyminen on jokaisen kunnianhimoisen yrittäjän unelma – se osoittaa, että tarjoamasi tuote tai...
Lue lisää 31. tammikuun 2024

VARAA TAPAAMINEN




    Lumav - Magento kumppani

    Magento sertifioituneena kumppanina tarjamme asiakkaillemme parhaimmat ratkaisut kasvuun.