• fi
    • et
    • en
    • da
    • no
    • sv

myOCCO

OCCO:n tehtävänä on digitalisoida sisustussuunnittelun maailma ja tuoda hyvät designhuonekalut kaikkien saataville. Sen asiakkaita ovat toimistot, hotellit, ravintolat, vuokrakiinteistöt, hoitolaitokset, oppilaitokset ja julkinen sektori.

OCCO Lumav

Haasteet

Arkkitehdeille oli aiemmin luotu tehokas tuotekonfiguraattori, jonka avulla jokainen huonekalu voitiin viimeistellä viimeistä yksityiskohtaa myöten. Kun OCCO:n tuotteet saivat hyvän vastaanoton markkinoilla, yksityis- ja pienyritysasiakkaita tuli yhä enemmän, mikä lisäsi myyjien työtaakkaa pienten tilausten kanssa.

Tarjolla oli satojatuhansia tuotteita variaatioineen (yli 10 000 tuotetta oli tarkoitus laittaa verkkoon) ja lähes 100 tuotemerkkiä. OCCO käyttää liiketoimintaohjelmistonaan Erplyä, mutta kaikki tuotetiedot olivat PDF-muodossa, ja tietoa oli paljon.

Koska OCCO tarjoaa premium-tuotteita ja asiakkaat ovat keskimääräistä vaativampia, oli erittäin tärkeää löytää hyvä ratkaisu ja varmistaa, että asiakaskokemus sivustolla ylittää odotukset. Mukaan lukien mobiilinäkymän luominen, sillä suurin osa huonekaluja myyvistä yrityksistä käyttää sitä.

 

OCCO halusi luoda ratkaisun, joka palvelisi suurempaa asiakasmäärää ja loisi perustan liiketoiminnan kasvulle.

Ratkaisu

Uuden sähköisen liiketoiminnan rakentamiseksi tyhjästä toteutettiin ensin yhteistyössä konsultointikumppanin kanssa liiketoiminta-analyysiprojekti, jossa käsiteltiin sähköisen liiketoiminnan keskeiset osatekijät (varasto, logistiikka, asiakaspalvelu, markkinointi), analysoitiin kilpailijoita ja asetettiin tavoitteet.

Tämän perusteella luotiin tekninen lähtötilanne, annettiin panos suunnittelua varten ja aloitettiin suunnittelu.

Jotta verkkokaupassa saataisiin kaikkikanavainen kokemus, Erplyn kanssa luotiin kunnianhimoinen käyttöliittymäprojekti – tuotteiden, kategorioiden, varastojen ja tilausten lisäksi myös asiakkaat, osoitteet ja tilaustilanteet liitettiin verkkokauppaan. Erityistä huomiota kiinnitettiin maataloustuotteiden luomiseen ja liittämiseen.

Tuotteiden suuren määrän hallitsemiseksi asiakasta autettiin ottamaan käyttöön tuotteiden julkaisuprosessit, ja käyttöön otettiin PIM (Product Information Management), joka tarjoaa kätevän tavan hallita kaikkia tuotetietoja, myös kuvia ja konfiguroitavia tuotteita.

Parhaan mobiilikokemuksen tarjoamiseksi verkkokaupan etusivunäkymät rakennettiin Googlen uuden Progressive Web Apps (PWA) -ohjelmiston avulla. Tämä tarkoittaa yhtä ainoaa teknologiaratkaisua, jolla voidaan hyödyntää sekä verkkosivuston että sovelluksen parhaat puolet. myOCCO:n uusi sivusto voidaan ladata sovelluksena, ja muut PWA:n plussat, kuten push-ilmoitukset ja offline-selailu, voidaan haluttaessa ottaa käyttöön.

MyOCCO-verkkokauppa saatiin valmiiksi alun perin sovitussa määräajassa. Työ verkkokaupan virheiden korjaamiseksi ja uusien ratkaisujen luomiseksi Magento-verkkokaupan ja Erply-ohjelmiston pohjalta jatkuu.

Lumavin asiakas vuodelta 2021 – kiitos!

”Occon verkkokauppa on saanut tuulta siipiensä alle. Snowy osaa suositella liiketoimintaratkaisuja.”

Ander Sõõrumaa, OCCO Holding OÜ CEO

Gardenhouse24
Gardenhouse24
Virolaisen puutavaran laadun arvostaminen ja hyvien kotimaisten tuotteiden tuominen ulkomaisille markkinoille on Garendhouse24:lle sydämen asia.
Anna-Karin Karlsson Devices
ANNA-KARIN KARLSSON
ANNA-KARIN KARLSSON on yksi maailman johtavista ylellisyyttä edustavista silmälasimerkeistä.
OCCO Lumav
myOCCO
OCCO:n tehtävänä on digitalisoida sisustusmaailma ja tuoda hyvät designhuonekalut kaikkien saataville.

VARAA TAPAAMINEN




    Lumav - Magento kumppani

    Magento sertifioituneena kumppanina tarjamme asiakkaillemme parhaimmat ratkaisut kasvuun.